torsdag 18 september 2008

Nygaddad

Då va jag änligen klar med min lille koi,den har kostat pengar,svett och blod men det va den värd.. jag är mycket nöjd med slut resultatet,visst den skall lägga sig innan man ser exakt hur
den blir men men...



På lördag smäller det då fyller jag år, 30 bast sen får det fan vara färdigt hehe, då kan jag lägga av det där med att räkna år.
Ungarna har lovat att dom skall göra en tårta till mig i alla fall och dom skall få göra den helt själva.. får vi väl se hur den ser ut när den e klar hehe =)
På söndag åker mina små gryn hem till sin mamma, för att på måndag bär det av till cypern, hela 2 veckor kommer de vara borta =(.. men dom kommer ju hem till slut,bruna och glada..

nu är det dags för tv i alla fall //Martin

1 kommentar:

Unknown sa...

GRYMT!!!!
Du är cool!!
Vill du följa min blogg "Prins Vince" så skicka din mailadress!