tisdag 28 oktober 2008

då va det tisdag eller va man nu kallar det

LEDIG fan va härligt... ledigheten den började i torsdags och slutar på söndag,10 dagar det e nice. Sen om man skall kalla det övning för sin uppsägning eller om man får behålla jobbet det låter jag vara osagt..
I tordags hjälpte jag i alla fall min far med att byta lampor på bilen,. varför man gör en sådan mongokonstruktion som de har gjort på den bilen vette fan men man måste i alla fall demontera hela fronten och skruva ur insatserna för att byta en sketan lampa




Sen har jag fixat lite i mitt hem med, det va dags för väggmålning nummer 2 hehe
fick en hel den hjälp av min pärla även om hon nu inte vill erkänna detta hehe



den är inte helt klar,det skall dit en vit trälist runt om sen skall det tapetseras och lite belysning skall upp med,men man ser ju va det är och jag e nöjd som få i alla fall

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg bild gubben:)

Sen det med bilen.. det är helt galet att man måste montera ned fronten för att byta lampan...

Läste att det går bra med tjejen gött för dig..